loading...
کریس رونالدو&کاسیاس (کریس کاس)
sina Real بازدید : 47 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

 

رونالدو با رئال تمدید می کند.مدافع باتجربه پرتغالی در صحبت هایی اعلام کرده که کریس رونالدو به زودی قراردادش را با رئال تمدید می کند.او کریس را در جایگاهی بالاتر از مسی می بیند

 

ریکاردو کاروالیو، مدافع باتجربه وسابق رئال مادرید براین باور است که کریستیانو رونالدو به زودی قراردادش را با باشگاه مادریدی تمدید می کند

 

این درحالی است که این روزها خیلی ها او را در آستانه جدایی از باشگاه مادریدی می بینند و شنیده می شود که ممکن است که او به تیم سابقش منچستریونایتد بازگردد.

دراین میان ریکاردو کاروالیو که اخیرا به موناکو پیوسته اعلام کرده که کریس رونالدو با امضای قرارداد جدیدی با رئال، قراردادش را با این تیم تمدید کرده و بعد از سال ۲۰۱۵ نیز درباشگاه مادریدی خواهد ماند. کاروالیوی ۳۵ ساله در گفت و گو با آبولا گفت:« هر بازیکنی که از رئال مادرید جدا شده، بعدا حسرت خورده، کریس قراردادش را تمدید خواهد کرد. کریستیانو یک بازیکن برنده است. او همیشه می خواهد بازی کند و ببرد و به همین خاطر هم هست که من هیچ شکی ندارم که او به ماندنش در مادرید ادامه خواهد داد.»

کاروالیو در ادامه در پاسخ به این سوال که کریس بازیکن بهتری است یا لیونل مسی، اعلام کرد که ستاره پرتغالی درجایگاه بالاتری قرار دارد:« کریستیانو در مقایسه با مسی بازیکن کامل تری است و من به این خاطر که پرتغالی هستم، چنین حرفی نمی زنم. این چیزی است که من این طور فکر می کنم.»

او در پاسخ به سوالی در مورد شرایط فابیو کوئنترائو هم گفت:« من فکر می کنم که او می خواهد جدا شود . البته من شخصا فکر می کنم که او باید در رئال بماند.چون نیازهای تیم را برآورده میکند. او عملا در تک تک دیدارهایی که فصل گذشته درآن حضور یافت خوب ظاهر شد. کوئنترائو مدافع خوبی است.البته انتقاداتی از او به گوش می رسید ولی فکر می کنم که او در رئال جایگاه ویژه ای دارد.»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/27 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

شاید از تیم بره ولی موندن تو این تیم بهتره تا منجستر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
متفاوت ترین وب فقط برای رونالدو/کاسیاس/رئال مادرید. دوستان عزیز سلام. ما این وب رو با نا rocamaساختیم که تشکیل شده از ronaldo casillas & madrid است.این وب متفاوت ترینه. لطفا تو بخش رویای رئالی ها رویا تون رو برامون بفرستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال در این فصل از 3 جام:لا لیگا/کوپادل ری/چمپیونزلیگ/ کدوم جام رو کسب می کنه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 838
  • بازدید کلی : 25,315
  • کدهای اختصاصی
    کد پیغام خوش آمدگویی
    weblogbartar.ir
    weblogbartar.ir
    We hope you enjoy all the new traffic. Sincerely, weblogbartar.ir http://weblogbartar.ir/topsite/

    مترجم سایت

    نمایشگر آمار آلکسا